circdelacultura

CIRCDELACULTURA

Guia cultural per gaudir del temps lliure

Prova la nova Cerca ràpida

Població

Selecciona...

Categoria/es

Selecciona...

Quan

Avui
Demà
Cap de setmana

Extres

Recomanats
Gratis
Buscar
Alcover
Altafulla
Cambrils
El Catllar
El Morell
El Pla de Santa Maria
El Vendrell
Els Pallaresos
La Canonja
La Pobla de Mafumet
Pratdip
Querol
Reus
Riba-roja d'Ebre
Roquetes
Salou
Tarragona
Torredembarra
Tortosa
Valls
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
Vila-seca
FET
Esports
Música
Teatre
Activitats familiars
Gastronomia
Tradicions i festes
Literatura
Visites guiades
Guia de festes
Cinema
Altres
Exposicions i museus
Llocs d'interès
Patrimoni

VIII Trobada de Vela Llatina de Cambrils

Durant tot el dia, al Moll de Ponent del Port de Cambrils, rebuda de les embarcacions que arribin per mar des de Catalunya i el País Valencià. Varada de les embarcacions al Club Nàutic de Cambrils. Les barques restaran abarloades davant de la Confraria de Pescadors de Cambrils.

A les 19.30 h, al costat de la Teresa a les Escales Reials del Mollet del Rec, lliurament de la bandera de l'Arjau i presentació de l’embarcació Mar Blava incorporada enguany a l'estol llatí cambrilenc.

A les 20 h, al Sorral del Port de Cambrils, exposició didàctica de tots els bastiments participants a la trobada.

Per tal de poder millorar els nostres serveis utilitzem cookies de tercers. Si continua navegant considerarem que accepta la seva utilització. Més informació aquí Tancar
Programador web APP girona freelance