En Sabanni arriba disposat a veure un espectacle. Però... Ostres, tu! Està ben despistat! Sembla que és ell, qui ha d'actuar! I no hi comptava!
I ara què, Sabanni' Tranquils, no passa res!
Amb unes gotes de màgia, un polsim de bogeria, la bona companyia del Mestre Vallcorba i el seu inseparable colom Jordi, la farem grossa!
Voleu passar una estona fantàstica' Doncs obriu les orelles, i pareu bé els ulls, que comença l'espectacle!
Amb "P" de pallasso
www.culturaalabast.cat
Hospitalet de l'Infant
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
Veure Mapa
Ampliar Mapa





