HOMBRES G, és una de les bandes espanyoles de rock amb major transcendència des de la seva aparició pública en 1985 fins a l'actualitat. Al seu últim disc “En la Playa” recullen els sues éxits més coneguts.
El seu èxit abasta Espanya, Itàlia, Llatinoamèrica, especialment Mèxic, Veneçuela, Perú,
Colòmbia, Equador, la població de EE. UU. de parla hispana, Anglaterra, Suïssa i alguns punts de Portugal.
Al 2011 publiquen a Espanya un nou àlbum, un acústic des de Zahara de les Tonyines (Cadis), acompanyats d'amics artistes de la talla de Miguel Bosé, Ana Torroja, Dani Martin, Mandra i uns altres.
El disc, que es titula "En la playa", té versions retocades d'alguns temes del grup, a més d'un tema inèdit, anomenat "Si seguim així", tot això acompanyat d'un DVD i un llibre.





