Inauguració de l’exposició fotogràfica “Som gitanos”, un recorregut gràfic per la relació viscuda entre els nostres Gegants Moros i Negritos i els gitanos tarragonins. El fotògraf Josep Maria San Saturnino, Sansa, després de seguir incansablement gegants, gegantons i portants durant tres anys, ha aconseguit aquest magnífic treball en què el vessant més humà i ancestral pren un protagonisme que us sorprendrà.
Organitza: Ajuntament de Tarragona - Col·laboren: Associació Gitana de Tarragona, Consell Gitano de la Ciutat de Tarragona, gitanos.cat i Turisme Tarragona







