Els rumors eren certs. En Berto Romero estava travessant una etapa complicada. La fama li havia pujat al cap, els traumes que arrossegava des de petit pel seu aspecte físic i la tempestuosa relació amb la seva família l'havien fet anar d'Herodes a Pilat. Diguem-ho clar: no estava bé.
Però Berto ha tornat. Ara és un pare responsable, un còmic respectat i està assolint la maduresa. A un pas de fer els quaranta, creu haver après algunes bones lliçons que vol compartir amb nosaltres.
Ha superat els complexos i traumes que li van tenallar en el passat, i tot apunta que n'està desenvolupant de nous. Per la resta, segueix obstinat a cantar i ballar i a explicar la seva vida. I la dels altres. Segueix amb nosaltres.





