El grup barceloní Los Retrovisores debuta amb un nou disc, després de l’àlbum “La nostalgia ya no es lo que era”, mostren de nou la seva vitaminada energia nothern soul, deep beat i pop ballable seguint l’estela de clàssics dels anys seixanta que imitaven el so anglosaxó de l’època com Los Salvajes, Los Bravos, Los Shakers o Los Canarios. Amb una estètica mod - i amb una influència clara dels orgues Hammond i els vents sincopats de la prodigiosa música negra de la Tamla Motown, Los Retrovisores canten amb ironia als amors adolescents.
Els tarragonins Glosters acaben d'editar disc "Gritos" (2013 ) , títol d'una de les quatre cançons de collita pròpia que s'inclouen en aquest fantàstic vinil de pop amb arrels sixties . Els altres tres temes són " Club Ye Ye " , " Vestida de Negre " i " T'estimo " a més inclou un codi per a baixar digital amb un tema extra "Noies " . Han comptat amb col · laboracions musicals de luxe a càrrec de les cantants Aya Sima i Adriana Prunell dels Pepper Pots , el musicòleg Radiolux Franky i els guitarristes Chus Cano i Juan Zarppa en els estudis s'han gravat aquestes brillants noves cançons .







