Feel Vermut" és una iniciativa de l'Ajuntament de Tarragona per posar en valor el costum tarragoní de "fer el vermut" i fer-ho arribar més enllà de les nostres fronteres. Feel Vermut és sentir una tradició molt nostra. És sentir Tarragona, sentir la llum, sentir el bon temps, sentir la companyia dels amics o la família, sentir els sabors d'un aperitiu en una de les terrasses de la ciutat.
En aquesta ocasió, Xavier Pié (saxo soprano) i Ignasi González (contrabaix), ens faran de gaudir d'un extens repertori de clàssics del Jazz (Duke Ellington, Louis Armstrong, Ella Fitzgerald...), des de la perspectiva d'un duet instrumental que vol aprofundir en la intensitat de les melodies i la seva capacitat de transmetre emocions.
LLoc: El Galliner de l'Antiquari (c/ Santa Anna, 3)







