circdelacultura

CIRCDELACULTURA

Guia cultural per gaudir del temps lliure

Prova la nova Cerca ràpida

Població

Selecciona...

Categoria/es

Selecciona...

Quan

Avui
Demà
Cap de setmana

Extres

Recomanats
Gratis
Buscar
Alcover
Altafulla
Cambrils
El Catllar
El Morell
El Pla de Santa Maria
El Vendrell
Els Pallaresos
La Canonja
La Pobla de Mafumet
Pratdip
Querol
Reus
Riba-roja d'Ebre
Roquetes
Salou
Tarragona
Torredembarra
Tortosa
Valls
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
Vila-seca
FET
Esports
Música
Teatre
Activitats familiars
Gastronomia
Tradicions i festes
Literatura
Visites guiades
Guia de festes
Cinema
Altres
Exposicions i museus
Llocs d'interès
Patrimoni

Cicle de Joves Intèrprets de l'Auditori Pau Casals (El Vendrell)

El proper diumenge 23 de febrer, a les 12 del migdia, a l’Auditori Pau Casals, tindrà lloc el darrer concert del Cicle de Joves Intèrprets 2014, a càrrec d’alumnes del Conservatori de Música de Vila-seca amb solistes, grups de cambra i l’Orquestra Händel.

El concert s’iniciarà amb l’actuació de la pianista Júlia Fortuny, que tocarà les obres Concert Italià BWV 971, de J. S. Bach, i l’Scherzo núm. 2, op. 31 en Si menor, de F. Chopin. Tot seguit, serà la soprano Lucía Méndez, acompanyada a la guitarra per Adrián Galindo, qui interpretaran les peces Seguidillas, de F. Sor, iTres canciones españolas, de J. Rodrigo. I per acabar la primera part, el grup de cambra format per Cristina Morell, violí; Cèlia Brunet, violoncel, i Júlia Fortuny, piano, presentaran l’allegretto scherzando del Trio en si bemoll major op. 21, d’A. Dvorak. La segona part del concert serà a càrrec de l’Orquestra Händel, que dirigeix Rafael Fabregat, la qual interpretarà dues obres: Concert per flauta i orquestra en re major “Il Gardellino” RV 428, op. 10 núm., d’A. Vivaldi, amb el solista Lluís Domènech (guanyador del concurs “El Solista i l’orquestra”), i Don Quixot, suite burlesca per a orquestra, de G. P. Telemann, amb Heidrun Bergander al baix continu.


L’Orquestra Händel fou creada el 1988 dintre del projecte d'orquestres pedagògiques del Conservatori de Vila-seca. Es tracta d'una orquestra de caràcter docent, integrada per prop de 20 alumnes de Grau Mitjà d'entre 14 i 20 anys. Ha actuat arreu de les comarques tarragonines i ha fet concerts en poblacions com Barcelona, Igualada, Girona, Vic i Conca, i a l’estranger, a Tuttlingen i Leverkusen (Alemanya). El seu repertori comprèn obres de l'anomenada música culta, des del barroc fins al segle xx, amb la realització d’algunes estrenes absolutes d’obres que els han estat especialment dedicades. El director Rafael Fabregat és professor de violí i cap del Departament de Corda del Conservatori de Vila-seca.

Els alumnes del Conservatori de Vila-Seca posaran un bon punt i final en aquest cicle de Joves Intèrprets, que, al mateix temps, és una mostra del treball d’escoles, conservatoris i professors de música.

 

  • Patronat Municipal Auditori Pau Casals

    Avinguda Palfuriana, 34

    El Vendrell

    Veure Mapa

    Ampliar Mapa

Per tal de poder millorar els nostres serveis utilitzem cookies de tercers. Si continua navegant considerarem que accepta la seva utilització. Més informació aquí Tancar
Programador web APP girona freelance