Durant l’acte presentarà la seva trajectòria i una pel·lícula. En acabar, s’oferirà un berenar de forquilla. Serà el moment de parlar de muntanyes i de projectes. Per aquest motiu us demanem, que confirmeu la vostra assistència a: c.e.cambrils@gmail.com
ÒSCAR CADIACH, alpinista català de Tarragona, va ser juntament amb Antoni Sors i Carles Vallès, el primer alpinista català en assolir el cim de l'EVEREST, el 28 d’agost de 1985. És el català que ha fet més cims que sobrepassen els vuit mil metres, i com a alpinista ha realitzat expedicions a tots els continents. També és guia de muntanya i fotògraf i càmera d’alçada. El repte dels 14+1x8000 no és altre que el ser el primer català en assolir els catorze 8.000 cims principals de l’Himàlaia. Ja només li queda assolir el catorzè cim: el Broad Peak, de 8.047 metres, el qual està previst per la primavera-estiu de 2014. El repte del +1 és la gran travessa de la Via Làctia que te previst portar a terme, també, la primavera del 2014, essent una primera mundial entre els països de Nepal i Tíbet.





