La banda donostiarra Correus va gravar el seu primer EP a 2009 . Amb ell van guanyar el primer premi en l'última edició del festival Pop- rock Ciutat de Sant Sebastià aquest mateix estiu . Immediatament registren el seu segon EP " Moderns eterns " amb el qual comencen a girar a nivell estatal , i tan sols uns mesos després entren a gravar el seu primer llarga durada " No és el que sembla" ( Produlam records ) produït per Iker Piedrafita . El LP veu la llum l'octubre de 2010 i els condueix a una llarga gira nacional . Mentrestant el seu primer videoclip desborda de zombis i se situa entre els 12 millors de l'any per Mondosonoro , a més de jugar una basa important perquè el canal televisiu Sol música es decideixi a patrocinar els concerts de Correos .
Sala Zero
Carrer de Sant Magí, 12
Tarragona
Veure Mapa
Ampliar Mapa







