circdelacultura

CIRCDELACULTURA

Guia cultural per gaudir del temps lliure

Prova la nova Cerca ràpida

Població

Selecciona...

Categoria/es

Selecciona...

Quan

Avui
Demà
Cap de setmana

Extres

Recomanats
Gratis
Buscar
Alcover
Altafulla
Cambrils
El Catllar
El Morell
El Pla de Santa Maria
El Vendrell
Els Pallaresos
La Canonja
La Pobla de Mafumet
Pratdip
Querol
Reus
Riba-roja d'Ebre
Roquetes
Salou
Tarragona
Torredembarra
Tortosa
Valls
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
Vila-seca
FET
Esports
Música
Teatre
Activitats familiars
Gastronomia
Tradicions i festes
Literatura
Visites guiades
Guia de festes
Cinema
Altres
Exposicions i museus
Llocs d'interès
Patrimoni

Pedro Reyes portarà el seu darrer monòleg a Tarragona

Aquest proper dijous 6 de març a les 22:30h, tornen els monòlegs al Highland Tarragona (Rambla Vella, 9. Tarragona ) amb Pedro Reyes, el rei de l'absurd, conegut per la seva participació en programes de televisió com "La bola de cristal" , "No te rías que es peor ", "Hola Rafaella" i, actualment "Me resbala" a Antena3 Televisió.

Pedro Reyes és, sens dubte, un dels humoristes més populars del país. Gràcies a la seva participació en els mítics programes de televisió “La Bola de Cristal” i "No no te rías que es peor" els seus acudits i gestos còmics han fet riure durant dècades al públic. Però a més, Pedro és actor de cinema, de teatre i televisió, productor, escriptor, director de cinema i músic .

Andalús nascut al nord del Marroc i que des de molt petit va viure a Huelva on, als 12 anys, comença la seva carrera com a escriptor, tasca que mai ha abandonat i que compagina amb la seva professió d'humorista i actor. Als 18 anys, Pedro crea el grup Centúria i posteriorment forma el duo Pedro y Pablo, amb Pablo Carbonell, amb el qual es trasllada a Madrid on actua en pubs i al Parc del Retiro. Arran d'aquestes actuacions participa al Carro de la Farsa. Durant anys actua en cafès - teatres amb el seu espectacle “Pedro Reyes en directo” i realitza innombrables obres infantils amb el grup Cistitis i el xou Pedro mío .

Els programes de televisió en els quals participava marcar una època del personatge que millor representa l'humor absurd.

Entre les seves actuacions més recents en la petita pantalla destaquen les del Club de la Comèdia o Els Irrepetibles .

Per tal de poder millorar els nostres serveis utilitzem cookies de tercers. Si continua navegant considerarem que accepta la seva utilització. Més informació aquí Tancar
Programador web APP girona freelance