La 2ª Fira Fruits de la Terra se celebrarà els dies 5 i 6 de juliol de les 6 de la tarda a la 1 de la matinada a la Plaça Catalunya de l'Hospitalet de l'Infant. Aquesta mostra de productes locals està organitzada per la mancomunitat que aplega els municipis de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant, Tivissa i Pratdip (MIDIT).
Aquesta fira té com a objectiu donar a conèixer els productes locals del territori de la mancomunitat i s’emmarca dins del Pla Estratègic MIDIT 2020, la finalitat del qual és aconseguir un consens entre les actuacions públiques i/o privades a desenvolupar durant els propers anys per a generar ocupació per mitjà del desenvolupament econòmic local.
Les persones que assisteixin a aquesta fira podran tastar els vins de 6 cellers de la zona: Cedó Anguera, Anguera Domènech, AIBAR, Cooperativa de la Serra d’Almós, Mas d’en Canonge i El Solà d'Ares; i comprar productes locals, com ara oli, mel, fruit seca, olives i derivats, als punts de venda que tindran les cooperatives de Vandellòs, Tivissa, la Serra d’Almós i Pratdip. A més, en aquesta edició també es podran tastar i comprar productes elaborats per establiments com Deviteca, Nat Salut, Dolços de l'Infant o el Forn Sant Roc.
El preu de 4 tasts de vins més la copa i el portacopes serà de 6 euros; i el preu de 4 tasts de vins, de 4 euros. Els tiquets es podran adquirir a la mateixa Plaça Catalunya. Els que participin en aquest tast de vins podran prendre part en un sorteig d'una ruta guiada per a dues persones pel territori de la MIDIT.
El dia 6 de juliol la fira coincidirà amb la celebració de la Festa Ball del 25è Aniversari de Ràdio l'Hospitalet de l’Infant.







