La conferència-seminari "Polonia durante los siglos XVIII, XIX y XX: un país ante un traumático recorrido histórico, de la desaparición como Estado a la recuperación democrática".
L'imparteix el professor Bartosz Kaczorowski, de la Universitat polonesa de Lódz i és el dimecres, 2 d'abril de 15,30 h. a 17,30 h. a l'Aula Magna del campus Catalunya.
Organitza el Departament d'Història i Història de l'Art (professor Xavier Moreno).







