La Big Band de l’Escola Municipal de Música de Cambrils és una Big Band jove, integrada per estudiants de música de l’escola i professors. Creada dins de l’escola, pretén ser una eina d’acostament de la música moderna als estudiants d’instrument de l’escola i una motivació per a que coneguin i gaudeixin d’un estil de música amb moltes possibilitats. S’engloba dins d’una idea de projecte pedagògic, on s’agrupen diversos estils de música, per oferir un major ventall d’aprenentatge als alumnes.
Direcció musical per Carles Herruz







