Recreació històrica
RicardoCagigal (Cantabria)
Els empresaris d’espectacles com els de l’amfiteatre, exercien un ofici infamant: No eren ben vistos socialment ni podien exercir cap tipus de magistratura. Però feien negoci. I quin negoci!.
Veurem que ens explica aquest “empresari ambulant d’espectacles de gladiadors” originari segurament de la Bètica. Tarraco era un bon negoci?
Recomanada a partir de 10 anys





