A partir de les cartes d’amor escrites pels soldats de la guerra civil a les seves, nùvies , esposes, amigues.. volem recuperar la memòria d’uns anys difícils, plens de dolor, violència i mort en que les cartes eren l’únic lligam entre els que estaven al front i seves famílies. Les cartes suposaven un consol en l’absència i els permetien comunicar-se, encara que fos de manera breu i esporàdica, per fer saber els seus que encara eren vius.
Totes les emocions contingudes en unes poques línies: esperança, por, dolor, enyorança, desig....omplen les cartes d’amor que presentem acompanyades de les cançons de l’època. Banda sonora d’un temps de guerra que ens farà emocionar.
Veu: Marta Alonso
Guitarra: Georgi Olshanetski







