A les 16.15 h. Des de l'església de Natzaret sortiran els Armats de la Reial i Venerable Congregació de la Puríssima Sang per iniciar la Recollida de misteris a la Rambla Nova, carrer Unió, Rambla Vella i Part Alta de la ciutat i traslladar-los a la plaça del Rei. Cada confraria situarà els seus misteris als llocs determinats per rebre les reverències als horaris asignats:
Primera recollida Rambla Nova, carrer Unió i Rambla Vella
A les 16.20h. a la Rambla Nova, coca central del tram Unió-Canyelles: Ecce Homo i Descendiment de la Creu.
A les 16.30h. al carrer Unió: Cristo del Buen Amor, Nta. Sra. de la Amargura com San Juan Evangelista i Jesús de la Passió.
A les 16.50 h. a la Rambla Vella, tram Sant Agustí - Passeig de les Palmeres: L'Oració a l'Hort i Vetlleu i Pregueu (Associació La Salle) i La Presa de Jesús.
Itinerari de la primera i tercera tandes: Rambla Nova, Sant Agustí, Portalet, plaça de la Font, Cós del Bou, Baixada de la Pescateria (on es fa la tradicional pujada de misteris) i plaça del Rei.
Segona recollida Part Alta
A les 17.20. A la plaça de la Pagesia: La Pietat i Sant Sepulcre.
A les 17.30h. Al pla de la Seu: La Soledat
Itinerari de la segona recollida: Les Coques, Pare Iglesias, Merceria, plaça de les Cols, Major, baixada de la Misericòrdia, Cós del Bou, Baixada de la Pescateria i plaça del Rei.
Tercera recollida Rambla Nova - sectors centrals
A les 17.50 h, Tram Adrià-Méndez Núñez: Sant Enterrament i Sant Sopar
A les 18 h, Tram Adrià - Roger de Llúria: Jesús és despullat de les seves vestidures, Jesús Natzarè, El Cirineu i Retorn del Calvari





