circdelacultura

CIRCDELACULTURA

Guia cultural per gaudir del temps lliure

Prova la nova Cerca ràpida

Població

Selecciona...

Categoria/es

Selecciona...

Quan

Avui
Demà
Cap de setmana

Extres

Recomanats
Gratis
Buscar
Alcover
Altafulla
Cambrils
El Catllar
El Morell
El Pla de Santa Maria
El Vendrell
Els Pallaresos
La Canonja
La Pobla de Mafumet
Pratdip
Querol
Reus
Riba-roja d'Ebre
Roquetes
Salou
Tarragona
Torredembarra
Tortosa
Valls
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
Vila-seca
FET
Esports
Música
Teatre
Activitats familiars
Gastronomia
Tradicions i festes
Literatura
Visites guiades
Guia de festes
Cinema
Altres
Exposicions i museus
Llocs d'interès
Patrimoni

"Petit théâtre de gestes" (Trapezi)

Una aprenenta de modista es lliura als cavallets de fira dels artesans. Estripa, sargeix, cargola i descargola, detalla i observa, uns personatges es formen i executen la seva partitura, la seva maquinària lírica.

Un altre fa parracs, controla l’art de la rudesa. Una cap de clown postmodern de cara cansada. Barrets que s’apilen, es pengen, volen, es posen en capses. A les seves mans s’anima una dansa desfermada, a la vegada poètica i mecànica.

En una carpa massa petita, cada cosa té el seu lloc: aquests dos ens acullen al seu univers, una graderia inclinada que acull 130 persones, una petita pista rodona, un fons d’escenari-taller on s’amunteguen teixits, materials, barrets.

Ens lliuren una part de la seva recerca del procés de creació.

Per tal de poder millorar els nostres serveis utilitzem cookies de tercers. Si continua navegant considerarem que accepta la seva utilització. Més informació aquí Tancar
Programador web APP girona freelance