circdelacultura

CIRCDELACULTURA

Guia cultural per gaudir del temps lliure

Prova la nova Cerca ràpida

Població

Selecciona...

Categoria/es

Selecciona...

Quan

Avui
Demà
Cap de setmana

Extres

Recomanats
Gratis
Buscar
Alcover
Altafulla
Cambrils
El Catllar
El Morell
El Pla de Santa Maria
El Vendrell
Els Pallaresos
La Canonja
La Pobla de Mafumet
Pratdip
Querol
Reus
Riba-roja d'Ebre
Roquetes
Salou
Tarragona
Torredembarra
Tortosa
Valls
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
Vila-seca
FET
Esports
Música
Teatre
Activitats familiars
Gastronomia
Tradicions i festes
Literatura
Visites guiades
Guia de festes
Cinema
Altres
Exposicions i museus
Llocs d'interès
Patrimoni

"Indomador" (Trapezi)

www.trapezi.cat

“Aquest ‘animalari’ és una aposta pel risc constant, un espectacle que mostra la força incontrolable que tots tenim dintre i que ens connecta amb la nostra animalitat més profunda. Cossos transgènics, verticals, acrobàcies amb talons, culleres dins el nas, lluita de galls i balls rituals.
Benvinguts al meu món!”

Quim, absort en els seus pensaments, transforma l’escenari en una espècie “d’animalari” en el que ell mateix apareix com un gall humà. La posada en escena suposa la presència de múltiples personatges que esdevenen, primer, protagonistes i, després, formen part de l’escenari. L’artista, present en cada moment, donarà ànima a cada un dels integrants de la història que, sens dubte, ens portaran a preguntar-nos sobre la presència de l’humà en l’animal i de l’animal en l’humà, del masculí i del femení, i de la relació entre tots ells.

Què és animal i què és humà?

Per tal de poder millorar els nostres serveis utilitzem cookies de tercers. Si continua navegant considerarem que accepta la seva utilització. Més informació aquí Tancar
Programador web APP girona freelance