circdelacultura

CIRCDELACULTURA

Guia cultural per gaudir del temps lliure

Prova la nova Cerca ràpida

Població

Selecciona...

Categoria/es

Selecciona...

Quan

Avui
Demà
Cap de setmana

Extres

Recomanats
Gratis
Buscar
Alcover
Altafulla
Cambrils
El Catllar
El Morell
El Pla de Santa Maria
El Vendrell
Els Pallaresos
La Canonja
La Pobla de Mafumet
Pratdip
Querol
Reus
Riba-roja d'Ebre
Roquetes
Salou
Tarragona
Torredembarra
Tortosa
Valls
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
Vila-seca
FET
Esports
Música
Teatre
Activitats familiars
Gastronomia
Tradicions i festes
Literatura
Visites guiades
Guia de festes
Cinema
Altres
Exposicions i museus
Llocs d'interès
Patrimoni

La Banda del Panda

Influenciats per la rumba catalana d’arrel, el son cubà, els aires flamencs, el reggae, la cúmbia, el hip hop o el punk, La Banda del Panda neix a finals del 2008 a l’interior dels barris del nord de Barcelona, el Coll i el Carmel. Des del primer moment, el grup comença a treballar en temes propis parlant d’allò que els commou i mesclant diferents estils musicals de bracet de la rumba catalana. Aquest experiment desemboca en la seva primera maqueta, que autoediten el 2010 als estudis d’Hace Color. Després de tocar arreu de festes majors, sales i bars dels països Catalans i el sud de França, és a mitjans de 2012 quan es consolida la formació actual de 8 membres, la mateixa que guanya el premi Sant Celoni Sona 2012, que els ajuda a enregistrar una part del disc A la Fresca. Als concerts de La Banda del Panda, s’hi pot trobar guasa, jaleo i sarao. De fet aquestes són les paraules que surten a una de les cançons del seu disc A la Fresca. La Banda del Panda intenta que els seus concerts sempre siguin una festa, que la gent balli al seu ritme i s’ho passi bé sense deixar de banda la part reivindicativa que per convicció, creuen que ha de tenir la música. La Banda del Panda ha après a tocar al carrer, al barri, i sempre amb la intenció de divertir-se i fer divertir al públic. Durant l’any 2012 i 2013, La Banda del Panda es consolida com a formació i comença a realitzar concerts per tot el territori català i part de França, passant per per exemple per poblacions tant diferents com Les Borges Blanques, els Alamús, Avià, Montmajor, Gòsol, Figueres, Barcelona, Montemboeuf (França), l’Hospitalet de Llobregat, Toulouse (França), el Priorat, Sant Pol de Mar i una llarga llista d’indrets. El 2014, La Banda del Panda, comença sent reconeguda com un dels 8 grups de rumba del 2013 amb millor directe i torna amb una nova gira. L’anomenada GIRA+, amb ganes de fer més concerts, més festa, més disbauxa i sobretot moltes més novetats. De moment la GIRA+ ja ha passat per Barcelona, Madrid i Saragossa amb una molt bona acceptació per part del públic.

Per tal de poder millorar els nostres serveis utilitzem cookies de tercers. Si continua navegant considerarem que accepta la seva utilització. Més informació aquí Tancar
Programador web APP girona freelance