El grup Crator torna a la sala Zero per presentar el seu segon disc d’estudi “Cendres d’un món perfecte”.
Després del seu debut amb l’àlbum Males llengües amb el que han girat per les sales més importants del país la banda es reafirma amb un segon disc que s’espera que els situi en un lloc referent en el panorama musical actual. Rock enèrgic, subtil, independent, amb clares influències britàniques vestiran la sala zero per tercer cop en un concert que obrirà la gira “cendres d’un món perfecte” del grup ebrenc.
El concert tambè comptarà amb un artista invitat, el grup Boira, una banda ebrenca mítica, de finals dels 90 amb arrels grunge que obrirà la nit per convertir l’event en un espectacle rodó on hi haurà festa per a tothom.





