La pel·lícula "El gran azul" ("Le grand blue", 168', 1988), de Luc Besson, es pot veure el dijous, 12 de juny a les 19 h. a l'aula 307 del campus Catalunya.
Forma part del seminari que l'Aula de Cinema que ha organitzat pel mes de juny, El cinema i l'esport, i és la darrera sessió. Les projeccions poden tenir valor acadèmic per als estudiants, i estan obertes a tothom.







