Eucaristia en homenatge a la gent de les residències
Eucaristia en homenatge a la gent de les residències. Benedicció dels Blais. Entre les persones que més han patit la pandèmia hi ha les usuàries i usuaris de les residències a les quals es dedica aquesta celebració.