L'Orquestra Simfònica Treu-li la Pols al teu Instrument es va crear a l'Espluga de Francolí l'octubre de 2008 amb la finalitat de reagrupar antics estudiants de les escoles de música de la Conca de Barberà i gaudir de la música conjuntament.
Per acabar la 6a temporada d'activitat TLP, els músics de l'Orquestra oferiran un concert el diumenge 6 de juliol a les 20.30h al Claustre de Sant Francesc de Montblanc en el marc dels actes del FESTALATEVA 2014, la desena Setmana de la Joventut de Montblanc.
Tens ganes d'escoltar versions de bandes sonores? I temes dels Beatles en versió simfònica? Si vols gaudir d'una estona de música i d'un concert diferent... no Te'L Perdis!!!





