circdelacultura

CIRCDELACULTURA

Guia cultural per gaudir del temps lliure

Prova la nova Cerca ràpida

Població

Selecciona...

Categoria/es

Selecciona...

Quan

Avui
Demà
Cap de setmana

Extres

Recomanats
Gratis
Buscar
Alcover
Altafulla
Cambrils
El Catllar
El Morell
El Pla de Santa Maria
El Vendrell
Els Pallaresos
La Canonja
La Pobla de Mafumet
Pratdip
Querol
Reus
Riba-roja d'Ebre
Roquetes
Salou
Tarragona
Torredembarra
Tortosa
Valls
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
Vila-seca
FET
Esports
Música
Teatre
Activitats familiars
Gastronomia
Tradicions i festes
Literatura
Visites guiades
Guia de festes
Cinema
Altres
Exposicions i museus
Llocs d'interès
Patrimoni

Els dipòsits de bronzes del pou Cartanyà i d'altres elements significatius de les col·leccions del MNAT

www.tarragona.cat

Continua el cicle "Recerca en curs", que sorgeix de la voluntat de difondre i posar de manifest els projectes de recerca i els treballs que s'estan duent a terme actualment al MNAT, amb la mirada posada al futur projecte museogràfic.
L'any 1864, amb motiu de la construcció d'un edifici de nova planta en el solar número 42 del carrer del Gasòmetre de Tarragona, els operaris varen descobrir la boca d'un pou. Dins, i entre altres materials de gran interès arqueològic d'època romana, s'exhumà un conjunt de recipients de bronze, realment excepcional. Donem a conèixer aquest unicum de la història de Tarraco.
La conferència anirà a càrrec de Josep Francesc Roig, arqueòleg i investigador inscrit a l'ICAC i de l'equip del MNAT.

Organitzat per:
MNAT

Per tal de poder millorar els nostres serveis utilitzem cookies de tercers. Si continua navegant considerarem que accepta la seva utilització. Més informació aquí Tancar
Programador web APP girona freelance