Dura història real sobre una de les víctimes de l’anomenat “ferrocarril de la mort”, construït per mà d’obra forçada i presoners de guerra durant la Segona Guerra Mundial.
Per aconseguir enviar suport a les seves tropes en la Campanya de Birmània de 1942, Japó va decidir construir unes vies que creuessin des Tailàndia fins al lloc on es trobaven els seus aliats, creuant Bangkok i Rangun. Per dur a terme l’obra de tal magnitud es va disposar de treballadors asiàtics i presos enemics britànics, australians, holandesos i nord-americans, entre d’altres. Molts d’ells van morir en condicions inhumanes, altres van morir de cansament i esgotament, i dels pocs supervivents arriba una visió de primera mà de la realitat que es va viure allà.





