PROJECTE PHOENIX (Tarragona)
El Pretori formava part del gran Fòrum provincial. Va ser construït per donar cabuda a l’administració provincial. Era també un espai sacre de representació d’espectacles i de representació política (el circ). Amb aquesta activitat volem apropar-nos al que podria haver sigut el seu funcionament diari com a seu del poder de Roma a la província tarraconense.





