Pa amb tomàquet, cuscús, fríjols, cebiche, iuca… Quin és el plat que et porta a CASA ? Amb qui el compartiries? Vine i explica’ns-ho!
El primer Yo pongo internacional de Tarragona vol ser un espai PER compartir l’experiència de gent d’arreu a través de la gastronomia. Una oportunitat única per tastar menjars del món i conèixer altres cultures. Participar-hi és molt fàcil. Pensa un plat que et recordi la teva terra, els teus amics, els teus orígens. Cuina’n unes quantes racions i vine a compartir-les! Microactuacions, intercanvi de receptes, i molt més!
Més informació i inscripcions a www.tarragonajove.org







