circdelacultura

CIRCDELACULTURA

Guia cultural per gaudir del temps lliure

Prova la nova Cerca ràpida

Població

Selecciona...

Categoria/es

Selecciona...

Quan

Avui
Demà
Cap de setmana

Extres

Recomanats
Gratis
Buscar
Alcover
Altafulla
Cambrils
El Catllar
El Morell
El Pla de Santa Maria
El Vendrell
Els Pallaresos
La Canonja
La Pobla de Mafumet
Pratdip
Querol
Reus
Riba-roja d'Ebre
Roquetes
Salou
Tarragona
Torredembarra
Tortosa
Valls
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
Vila-seca
FET
Esports
Música
Teatre
Activitats familiars
Gastronomia
Tradicions i festes
Literatura
Visites guiades
Guia de festes
Cinema
Altres
Exposicions i museus
Llocs d'interès
Patrimoni

Tornen les nits d'havaneres al Serrallo

Circdelacultura

dimecres 25 de juny de 2025

Durant el mes de juliol tornen les cantades d’havaneres a la Pèrgola del Serrallo.
Es tracta d’una tradicional cantada els dissabtes de juliol, els dies 5, 12, 19 i 26, a les 22 hores, amb la voluntat de contribuir a difondre la cultura popular catalana i la tradició marinera entre la ciutadania.

Per tal de donar a conèixer encara més el fet cultural de l’havanera i endinsar-nos més en l’experiència, enguany podreu gaudir del complement de la barra com a servei afegit, per tal de poder tastar alguna beguda típica que acompanya el gènere musical. També es repartirà material divulgatiu del Port i de l’havanera.

A més, com a novetat, els dimarts 8, 15 i 22 de juliol, es podrà gaudir de l’havanera des del mar amb Quimet el Romesquet, a bord de la golondrina Tarragona Blau. Una experiència marinera i musical per viure les havaneres des d’un entorn privilegiat.

El programa

5 de juliol – Olla Barrejada
El grup d’havaneres més veterà de la demarcació de Tarragona, amb 42 anys de trajectòria. Amb seu a la Secuita, ofereixen un repertori tradicional amb carisma i autenticitat, mantenint viva la il·lusió dels inicis.

12 de juliol – Les Anxovetes
Un grup format íntegrament per veus femenines que aporta frescor, simpatia i qualitat vocal al gènere. Amb el seu toc d’humor i elegància, interpreten havaneres tradicionals amb un estil propi i saborós.

19 de juliol – Els Cremats
Referents en la renovació del gènere, fusionen l’havanera amb la rumba, el son cubà, el pop i altres ritmes llatins. El seu espectacle destaca per l’energia, la qualitat musical i la personalitat artística.

26 de juliol – Neus Mar
Una de les poques veus solistes femenines de l’havanera. Aporta una mirada sensible i contemporània al gènere, amb cançons pròpies i una interpretació que connecta amb el públic. Estarà acompanyada per una formació de músics de gran trajectòria.

Per tal de poder millorar els nostres serveis utilitzem cookies de tercers. Si continua navegant considerarem que accepta la seva utilització. Més informació aquí Tancar
Programador web APP girona freelance