circdelacultura

CIRCDELACULTURA

Guia cultural per gaudir del temps lliure

Prova la nova Cerca ràpida

Població

Selecciona...

Categoria/es

Selecciona...

Quan

Avui
Demà
Cap de setmana

Extres

Recomanats
Gratis
Buscar
Alcover
Altafulla
Cambrils
El Catllar
El Morell
El Pla de Santa Maria
El Vendrell
Els Pallaresos
La Canonja
La Pobla de Mafumet
Pratdip
Querol
Reus
Riba-roja d'Ebre
Roquetes
Salou
Tarragona
Torredembarra
Tortosa
Valls
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
Vila-seca
FET
Esports
Música
Teatre
Activitats familiars
Gastronomia
Tradicions i festes
Literatura
Visites guiades
Guia de festes
Cinema
Altres
Exposicions i museus
Llocs d'interès
Patrimoni

El Serrallo es prepara per a una gran festa solidària en suport a dones i nenes de l'Índia

Circdelacultura

dijous 2 d'octubre de 2025

La Pèrgola del Serrallo es convertirà aquest dissabte 4 d'octubre en l’escenari de la jornada “Petites accions, grans canvis”, una cita que unirà cultura, gastronomia i solidaritat amb l’objectiu de recaptar fons per a projectes socials a l’Índia.

De les 12 a les 18 h, el públic podrà gaudir d’un programa festiu que inclou vermut, musclada i fideuada solidaris, a més d’una parada de gelats amb finalitat benèfica. Els tiquets tindran preus populars i tota la recaptació es destinarà íntegrament a tres organitzacions que treballen sobre el terreny: Fundació Vicente Ferrer, El Hogar de las Niñas i New Light.

La música en directe hi tindrà un paper destacat amb les actuacions d’Oscárboles, The Feos Experience, Que Patatus, Gracias Antonio i Ellas Music Band, que pujaran a l’escenari de manera altruista per posar ritme i energia a la jornada. Alhora, una trentena de paradetes d’artesania oferiran productes locals i originals per completar l’ambient festiu.

Les ONG beneficiàries impulsen projectes que busquen garantir drets fonamentals, protegir nenes i dones en risc d’explotació i promoure l’empoderament femení en zones on la igualtat encara és lluny de ser una realitat. Des de l’acollida de nenes en situació de vulnerabilitat fins a la lluita contra la pobresa extrema o la prostitució heretada, les tres entitats representen un far d’esperança per a centenars de persones.

Aquesta és la primera vegada que “Petites accions, grans canvis” arriba a Tarragona, després de l’èxit de convocatòries prèvies a Constantí. La iniciativa té previst continuar el seu camí amb noves jornades a altres municipis, com Riudecanyes, sempre amb el mateix esperit: demostrar que amb petites accions es poden aconseguir grans transformacions.

Per tal de poder millorar els nostres serveis utilitzem cookies de tercers. Si continua navegant considerarem que accepta la seva utilització. Més informació aquí Tancar
Programador web APP girona freelance