El grup d’esplai Quart Creixent recupera el concert de Sant Joan per celebrar el seu 15è aniversari. El Departament de Joventut ha tornat a organitzar la festa de Sant Pere a la platja del Regueral.
L’Orquestra Allioli, Soldiers i Ghetto Orquestra faran sonar la música a les revetlles joves de Sant Joan i Sant Pere a Cambrils.
Els primers de pujar a l’escenari seran els nou músics de l’orquestra Allioli, que posaran el ritme a la revetlla de Sant Joan que organitza l’esplai Quart Creixent amb motiu de la celebració del seu 15è aniversari.
La festa de la nit del 23 de juny, que es recupera amb la col·laboració del Departament de Joventut, tindrà lloc de les 23h fins a les 4h a l’Eixample Vila, a l’avinguda Vidal i Barraquer, al mateix emplaçament on se celebren les festes del barri.
L’actuació musical forma part de les activitats del Pla Municipal de Joventut 2012-2015. La idea és donar suports a iniciatives de joves de Cambrils, ja siguin grups joves i/o entitats juvenils, amb l’objectiu d’oferir una alternativa als joves per celebrar la Revetlla de Sant Joan a Cambrils.
El grup de versions combina la millor música actual amb els èxits de tota la vida. El seu repertori variat i festiu de Rock, Soul, Ska, Rumba i Rock Català arriba a tots els públics amb temes que van des de Sopa de Cabra o Els Pets fins a Extremoduro i ACDC, passant per La Pegatina o Txarango. Torna a Cambrils després de l’èxit del concert jove de la Festa de la Immaculada del 2012 i l’últim Cap d’Any a l’Ateneu Juvenil.
Per altra banda, el divendres 27 de juny serà el torn de la Ghetto Orchestra i Soldiers a la Revetlla Jove de Sant Pere, organitzada pel Departament de Joventut a la platja del Regueral a partir de les 23.30 i fins a les 5 hores.
La festa, que l’any passat es va portar a terme a la platja de les Palmeres, torna enguany al seu emplaçament tradicional a petició expressa dels joves que van participar al procés de participació endegat pel Departament de Joventut de Cambrils l’any 2013.
L’actuació també forma part del Pla Municipal de Joventut, que pretén donar cabuda a cambrilencs, ja siguin formacions amateurs o que ja porten un temps a l’escena musical.La barra anirà a càrrec de l’Associació de Música Electrònica de Cambrils (AMEC).
El Departament de Joventut torna apostar enguany per dos grups de versions arrel de les peticions dels mateixos joves.
La Guetto Orchestra neix per iniciativa de diversos músics joves, arribats de diferents projectes i agrupacions musicals. La seva formació musical procedeix de diversos àmbits, des de la clàssica, passant per arrels tradicionals, folk i popular, i arribant a la moderna, blues i gèneres actuals. Tot això, sumat a l’experiència i la versatilitat dels seus membres dalt dels escenaris i en la formació teatral d’alguns dels seus components, fan que la Ghetto Orchestra ofereixi un còctel explosiu en cada directe. Energia, humor, gresca, força, diversió, llum, música, color, emoció, alegria, és el que l’orquestra vol transmetre i encomanar per allà on passa, fent de la seva actuació, un espectacle impactant i molt viu.
The Souldiers s'enfronta a una batalla des dels 80 fins a l’actualitat amb el Soul/Pop com a protagonista. L’equip està format per Angel Alonso (bateria), Erik López (guitarra), David Ibarz (baix) i Laia Boixadós (veu) i marquen el terreny amb artistes com Aretha Franklin, Beyoncé, U2, Tina Turner i Rihanna, entre altres.
Revetlla jove de Sant Joan
Dia: Dilluns, 23 de juny
Hora: A partir de les 23 hores
Lloc: Passeig Vidal i Barraquer
Revetlla jove de Sant Pere
Dia: Divendres, 27 de juny
Hora: A partir de les 23:30 hores
Lloc: Platja del Regueral