Imatge del cartell
El televisiu Mago Pop, que actuarà dins el festival, ja ha exhaurit les entrades per l’espectacle “La Gran ilusión” que oferirà al Teatre Tarragona.
El món del l'il·lusionisme es donarà cita per vuitè any consecutiu del 14 al 30 de novembre als escenaris de Tarragona i de La Canonja amb l’objectiu d’oferir una selecció dels millors espectacles de màgia de l’actualitat. Aquest festival, que ja és un referent no només a Catalunya sinó també a nivell internacional, compta amb la direcció artística del Mag Gerard. Consulta aquí tota la programació.
En aquesta nova edició, l’activitat “Màgia al bus” a càrrec de l’il·lusionista Isaac Jurado, serà la novetat d’enguany i encetarà la resta d’activitats previstes. Durant el matí del divendres 14 de novembre, el passatgers que agafin autobusos de la EMT és possible que rebin la visita sorpresa del mag Isaac Jurado a dalt de l'autobús, el qual farà les delícies de joves i adults amb la seva màgia i els seu bon humor.
El mateix divendres, a les 9 de la nit, serà el torn de Miquel Crespi (ex component de La Cubana) que presentarà el seu nou espectacle de màgia còmica “Joanet Magic Vueling” a la Sala Trono. Dissabte, a les 9 de la nit, i diumenge, a les 7 de la tarda, a la mateixa sala, Hausson presentarà el seu espectacle unipersonal on els espectadors triaran els números que vulguin veure d’una llista de vint i uns efectes possibles.
El públic familiar tindrà una cita el diumenge 16 de novembre, a les 12 del migdia, a l’Auditori de la Diputació de Tarragona amb Àaron i el seu espectacle “Maniga curta show”. Una proposta carregada d’efectes visuals i números de participació.
En les properes setmanes la màgia arribarà també a La Canonja amb el francès Jean Philippe, que presentarà el seu original espectacle de magiaflèxia, i el sevillà Nano Márquez que, amb el seu bon humor i el seu art, deixarà bocabadats tots els presents. A més, l’Espai Kesse oferirà un taller d’Ofimàgia ( jocs de mans amb estris d’oficina) i la recaptació de l’espectacle del Mag Gerard que presentarà al Teatre El Magatzem anirà destinada al Club Vaixell amb la finalitat que la màgia arribi a qui més ho necessita.