La Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Torredembarra presenta la vuitena edició del Cicle de Concerts Roca Foradada amb un programa que aplega sis actuacions entre el 2 de juliol i el 26 d’agost. Cançó d’autor, havaneres, cobla, gospel, soul i jazz, a un preu molt assequible: 5 € l’entrada, excepte el primer concert que és gratuït. Precisament enguany, el cicle l’obre el duet torrenc TRES amb el seu nou disc “La sal de la mar”.
Quatre dels sis concerts tenen lloc al Roquer, un a la plaça d’Antoni Roig i Copons de Baix a Mar i un altre a la plaça de l’Església de Clarà. Com a novetat, el recinte principal d’actuació serà la cova coneguda amb el nom del Pet d’Ovella, just al costat de la coneguda amb el nom de la Roca Foradada. La regidora de Cultura, Núria Batet, ha explicat que el canvi es produeix per garantir un espai més ampli i adequat, però sense perdre l’encant i l’entorn de gran bellesa del Roquer. El Roquer de Torredembarra compta amb tres coves càrstiques: la Roca Foradada, el Pet d’Ovella i la Cova del Mulà. Tot just, el Pet d’Ovella ocupa l’espai central.
Aquí trobareu tobareu tota la programació detallada.
Els Concerts de la Roca Foradada, que organitza la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Torredembarra, compten amb el suport de Repsol, de Port Torredembarra, de la Diputació de Tarragona i del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.
Venda d’entrades a la Regidoria de Cultura (C/ Capella, 6. De dilluns a divendres, de 9 h a 14 h. Tel. 977 64 38 88) i una hora abans a taquilla. Amb l’adquisició conjunta d’entrades de tres concerts del cicle es podrà gaudir d’un val d’accés a l’aparcament del Port Esportiu de Torredembarra per als dies dels concerts.
A part de la Roca Foradada, s’ampliarà a l’estiu l’oferta musical amb concerts de la Coral Santa Rosalia, del Festival Pianissimo Live i de l’Obra Musical de l’Orgue Barroc.